Klacht Tapijtcentrum Nederland: Bijzonder slordige afwerking laminaat.

svermeulen

Bijzonder slordige afwerking bij het leggen van de laminaatvloer (vrijstaande woning, 3 verdiepingen). Geen enkele rand bleek afgewerkt te zijn waardoor gleuven, ondervloer en cementvloer zichtbaar zijn. Het laminaat is daarnaast bij alle binnendeuren bijzonder ruim om de (speciaal hoger geplaatste) deurkozijnen gezaagd. Er was gevraagd het laminaat onder het kozijn te leggen. Geen melding gekregen dat dit niet mogelijk was.
De oplossing van de servicemedewerker (tijdens een kort flitsbezoek) bood geen bevredigende oplossing (alles afwerken met plakstrips).
Andere geraadpleegde bronnen geven aan dat het laminaat wel onder het kozijn kan voor een nette afwerking.

Gezien het verschil in mening over wat een acceptabele afwerking is, is het wellicht zinnig dit door een onafhankelijk expert te laten beoordelen.

Geachte heer, mevrouw,

Op de eerste plaats willen wij u hartelijk danken voor uw aankoop bij Tapijtcentrum Nederland.
    We vinden het oprecht vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de geleverde vloer. Onze excuses hiervoor.
    U heeft het probleem al kenbaar gemaakt via ons filiaal en ons serviceteam is reeds met u in overleg om tot een goede oplossing te komen. We zouden het fijn vinden om dit overleg samen met u voort te zetten.
    Wij nemen vandaag nog contact met u op.

svermeulen
    Over de afwerking van de klacht zijn wij niet tevreden. Er is geen contact meer opgenomen. De afbouw en afwerking van het huis gaat verder waardoor het steeds lastiger wordt om het probleem op te lossen.
    Geachte mevrouw Vermeulen,

We hebben u vanochtend gesproken en gelukkig een aantal misverstanden over de communicatie kunnen oplossen.
    Dank u voor dit fijne gesprek.

21 Augustus aanstaande zijn onze servicemedewerkers bij u thuis. Het is onze intentie om het probleem met vloer naar uw tevredenheid op te lossen.

Geachte heer,mevrouw,

Inmiddels hebben wij de problemen met de bij u geleverde vloer op kunnen lossen.
    Fijn dat u ons hiertoe de gelegenheid gegeven heeft.

Wij willen u graag nogmaals bedanken voor het in ons gestelde vertrouwen en wensen u veel woonplezier toe.

Serviceteam Tapijtcentrum Nederland

Ook een klacht indienen over Tapijtcentrum Nederland?