Klacht Tapijtcentrum Nederland: Slechte service

Klachtnummer
# 276280
Gebruiker
J. Marx
Datum
3 reacties

Details

De klacht

In november 2013 op de bovenverdieping en de trap tapijt laten leggen. Bedrijf is daarna 2x terug geweest omdat er met lijm was geknoeid en delen los lagen.
Het is vanaf het begin af aan slecht gelegd.

Nu na 4 jaar ligt er op de trap een deel los en weer in de hoeken van de slaapkamers. Gebeld en er wordt gevraagd hoe ik de vloerbedekking gebruik??? De oplossing is dan € 50,00 voorrijkosten en uurloon.
Uiteindelijk aangeboden alleen de voorrijkosten te berekenen.

De oplossing

Ik vind dit geen service. Vloerbedekking hoort na 4 jaar niet los te laten. En hoe ik het gebruik is een vreemde vraag.

3 reacties

  1. Auteur
    J. Marx
    Datum
  2. Auteur
    J. Marx
    Datum
    Graag zou ik wel een reactie willen hebben op mijn klacht.
  3. Auteur
    Tapijtcentrum Nederland
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Marx,

    Op de eerste plaats willen wij u hartelijk danken voor uw aankoop en uw vertrouwen in Tapijtcentrum Nederland, alsook voor het melden van uw probleem.

    Wij vinden het vervelend dat zich het beschreven probleem bij u voordoet en dat u teleurgesteld bent dat wij u na een periode van 4 jaar kosten in rekening brengen.

    Het kan altijd wel eens gebeuren dat een tapijt 4 jaar na het leggen los laat. Dit kan verschillende oorzaken hebben zoals bijvoorbeeld vocht, niet juist gebruik, huisdieren, probleem met de rug van het tapijt of wellicht nog een andere oorzaak. Om het probleem adequaat te kunnen verhelpen stellen wij een aantal vragen en willen we natuurlijk een servicebezoek inplannen om het probleem te kunnen beoordelen.

    Wilt u zo vriendelijk zijn contact op te nemen met onze ons Service Team, telefoon 0499-373223, om een en ander goed met u af te spreken.

    Met vriendelijke groet,

    Serviceteam Tapijtcentrum Nederland

Ook een klacht indienen over Tapijtcentrum Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen