Klacht Tapijtcentrum Nederland: Uitermate slecht bedrijf. Slechte service.

Not amused

Tapijtcentrum heeft hier een vloer gelegd.
Er was een monteur bij die het nog moest leren. Dusdanig slordig werk leverde dat wij zeiden hier niet mee akkoord te gaan. Dat moest over. Vervolgens sneed hij in zijn been en moest afgevoerd worden naar het ziekenhuis. De vloer is er uiteindelijk in gekomen. De volgende dag zagen wij beschadigingen en een grote lijmklem. Na veel bellen kregen we een spuitbus om de vlek weg te werken en aan de beschadigingen kon men niets doen. De vloer ligt er nu anderhalve week. Het zit al vol met krassen en beschadigingen. We zijn twee oude mensen op een appartement. Het heeft hier niets te lijden. Je moet alleen je schoenen uittrekken, een steentje onder je zool veroorzaakt een kras. Voor het aanrecht waar je veel loopt krijg je slijtplekken en een gevallen kopje veroorzaakt een gaatje.

HELEMAAL NIETS.

We zijn er klaar mee.
Er komt een andere vloer gelegd door een betrouwbare woninginrichting.
Zo gauw mogelijk Tapijtcentrum en de hele ellende vergeten.
Beter voor onze gezondheid.

Tapijtcentrum Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Not amused
De monteurs hadden een grote lijmvlek achtergelaten. Voor de lijmvlek moesten we naar de winkel voor een spuitbus met oplosmiddel. De vlek kwam terug. Er waren twee beschadigingen door het mes dat gebruikt werd om het materiaal te snijden. Er kwam iemand met een mobiel om de beschadigingen te fotograferen. Vervolgens werden we gebeld met de mededeling dat er niets aan gedaan wordt omdat er wel meer beschadigingen zouden komen in de loop van de tijd. Dat is ook zo. Zelfs een paar vuile schoenen maken vlekken die er blijkbaar direct intrekken. Als je een minuut of tien wacht is het al niet meer schoon te krijgen. Als je iets laat vallen geeft dat geen deuk maar het materiaal splintert. Ik ben meerdere malen geweest bij het Tapijtcentrum. Op 5 minuten lopen zit het hier vandaan. Niemand komt kijken. Ik werd zelfs uitgelachen bij de balie. De vloer wordt door een ander bedrijf vervangen. Die afspraak is gemaakt.

Ook een klacht indienen over Tapijtcentrum Nederland?