Opgelost door Tapijtcentrum Nederland: Verkeerd voorgelicht, product voldoet totaal niet aan de voorwaarden en wensen

content Opgelost
Jjstoop

Laten informeren over vinyl vloer voor in de woonkamer, en aangegeven welke ondervloer wij hebben, dit Zou allemaal gecheckt worden bij het inmeten van de vloer, ook hebben wij voor een goed kwaliteits vloer gekozen,dit zou dus geen probleem leveren bij veel gebruik in de woonkamer/keuken/gang. Bij het inmeten zou de ondervloer volgens die jongens prima in orde zijn, echter bij het leggen zagen we de ondervloer er al doorheen komen, en overal zaten luchtbellen onder,die luchtbellen zijn een week later weg gehaald door de vloer minder strak erin te leggen, echter hebben wij de vloer nu driekwart jaar en hij is op sommige plekken al stuk, overal zie je de deukjes van stoelen terwijl we overal dopjes onder hebben, en de ondervloer schijnt er doorheen, wij hebben enorm spijt van de 1600 euro die we hier voor hebben uitgegeven, en de kwaliteit laat erg te wensen over terwijl we hier specifiek naar gevraagd hebben, we hebben aangegeven anders voor een laminaat te gaan. Wij willen dit probleem graag oplossen met het bedrijf. Wij zijn heel erg teleurgesteld, het is voor ons een klap geld namelijk

Contact met ons opneemt, en tot een oplossing komen, wellicht geld terug of een andere vloer eventueel met de nodige bijbetaling.

Jjstoop
    Nog steeds niks gehoord van tapijtcentrum.
    Tapijtcentrum Nederland
    Geachte heer Stoop,
    Op de eerste plaats willen wij u hartelijk danken voor uw aankoop bij Tapijtcentrum Nederland. We vinden het oprecht vervelend om te lezen dat u niet tevreden over de bij u gelegde vloer. Inmiddels heeft ons serviceteam contact met u gehad en gaan we, in overleg met u, een bezoek van onze servicemonteur bij u inplannen.

Serviceteam Tapijtcentrum Nederland.
    Jjstoop
    Na een paar dagen hadden we telefonisch contact met het bedrijf en alles uitgelegd, via de mail een bevestiging van wat er afgesproken is, namelijk dat we een nieuwe vloer mogen uitkiezen eventueel met bij betaling indien nodig. We moesten een paar fotos doormailen wat we direct gedaan hebben. Een paar dagen later kregen we een telefoontje dat er iemand zou langskomen om zelf fotos te maken, helemaal prima afspraak ingepland, toen werd de afspraak afgezegd en een nieuwe gemaakt weer een paar dagen later en nu was het verhaal dat ze willen kijken naar de ondervloer of die wel goed is voor een eventuele nieuwe vloer? En via de mail krijg ik steeds een service mail voor service onderhoud.
    Ik ben dus heel benieuwd wat er dinsdag word bekeken, en wat alsnog het vervolg is, ook al hebben we wel op mail dat we een andere vloer mogen uitkiezen.
    Verder is het contact volgens ons netjes en snel afgerond ook erg vriendelijk. We zijn alleen even benieuwd naar het vervolg hiervan.

Jjstoop
Er is afgelopen dinsdag iemand komen kijken naar de vloer en beaamde alles. En afgelopen donderdag hebben we gelijk een nieuwe vloer uitgekozen die ook gelegd word. Dus we zijn heel tevreden hoe dit is afgehandeld. Erg netjes en zonder al teveel poespas.

Ook een klacht indienen over Tapijtcentrum Nederland?