Klacht Tapijtcentrum Nederland: verschrikkelijke service!

E.dera

Wij hebben oktober 2014 een laminaat vloer bij tapijtcentrum oss gekocht. Door hen laten leggen om zeker te weten dat het goed gebeurt. Afgelopen zomer kwam onze vloer omhoog aan de korte kanten van het huis. Meteen gebeld en er werd gezegd "wacht maar even af". 3 weken later weer gebeld. Ze zouden een monteur langs sturen om te kijken. Deze constateerde dat er niet genoeg rekening was gehouden met werken van de vloer. De monteur heeft ook foto's gemaakt. Winkel weer gebeld, doorgestuurd naar de serviceafdeling. Daar de klacht nogmaals uitgelegd. Ze konden alleen tegen betaling van +- 200 euro iets doen want de garantieperiode was verlopen. ook werd er gezegd dat de monteur helemaal niet heeft geconstateerd dat de vloer te strak was gelegd en dat vocht waarschijnlijk de boosdoener was. Het vochtgehalte diende ze vooraf te controleren maar hebben ze niet gedaan. Wat nu..?

Graag zou ik een compensatie willen voor de vloer aangezien dit wettelijk verplicht is omdat ze het vochtgehalte vooraf niet hebben gecontroleerd en de vloer te strak hebben gelegd.

Tapijtcentrum Nederland
    Geachte heer/mevrouw Dera,

Allereerst hartelijk dank voor uw aankoop en uw vertrouwen in Tapijtcentrum Nederland, alsook voor het melden van uw probleem.

Onze welgemeende excuses dat uw ervaring met ons bedrijf en ons product niet zo soepel is geweest als u had verwacht.

Na verschillende servicebezoeken en een compensatie die wij u verstrekt hebben, zijn we samen met u tot een voor u passende oplossing gekomen. We gaan er van uit dat u nu, enkele maanden later, nog steeds iedere dag geniet van uw vloerbedekking.

De misverstanden die u beschreven heeft zien wij als leermomenten en uitdagingen om in de toekomst onze klanten nog beter te kunnen bedienen.

Met vriendelijke groeten,

Serviceteam Tapijtcentrum Nederland

Ook een klacht indienen over Tapijtcentrum Nederland?