Klacht Targetmaster.nl: Wij willen onze luchtbuks terug.

Niekhert

Ruim 4 maanden geleden hebben wij onze luchtbuks opgestuurt naar target master ter reparatie. Dit is vooraf via de mail overlegd met het bedrijf. Het bedrijf stemde hiermee in. Nog steeds hebben wij onze luchtbuks niet teruggestuurd gekregen. we hebben 3 keer een mail gestuurd naar het bedrijf en maar 1 reactie gekregen. Hierin stond als excuus dat het bedrijf 2 weken gesloten was geweest en dat onze buks teruggestuurd zou worden zodra deze gerepareerd zou zijn. Ook telefonisch contact is niet mogelijk doordat er nergens een telefoonnummer staat op de site. Het telefoonnummer dat we via de K.v.K. hebben weten te achterhalen is niet in gebruik. Het is lastig dat dit bedrijf niks van zich laat horen en heel lang op zich laat wachten. Ik denk dat we zijn opgelicht.

Onze gewenste oplossing is dat wij onze luchtbuks zo spoedig mogelijk krijgen teruggestuurd. Of de buks is gerepareerd doet er niet toe

Wij vinden dat Targetmaster.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Targetmaster.nl?