Klacht Tarief Beheer: Oplichting, vanuit de naam van Vattenfall.

Danielle

ik ben vanmorgen benaderd door tariefbeheer. Of ik even snel akkoord wilde geven op een aanbod die ze vanuit Vattenfall mochten doen, tot eind 2023 een max aan de stijging van de energie kosten.
Ik wist dat mijn contract bijna afliep dus begon te twijfelen, dat ik even mijn rekeningnummer laatste 9 cijfers moest geven werd ik wantrouwend en vertelde dat ik dat niet wilde. Vattenfall had mijn info dus die is al bekend.
Hierbij veranderde de toon van het gesprek, werd agressiever en ik moest me vereerde voelen want niet iedereen kreeg zo een mooi aanbod.
Dat ik wederom zei, ik wil dat aanbod rustig lezen en hierop terug zou komen. inmiddels had ik de mail binnen en stond een vervaldatum tot 14-08 op, hieraan ook gerefereerd.
De "verkoper" was het hier niet mee eens en adviseert om even snel akkoord te geven zodat hij het laatste stukje van wat hij moest doen, het juridische stuk even kon afhandelen. wederom nee gezegd en toen kwam de reactie dan bel ik morgen wel terug. Hierop Vattenfall gebeld en die bevestigden mijn gevoel, hier wordt door hun niet mee gewerkt. Ze adviseerde wel even te mailen naar ze zodat ik niet toch aan een contract vast zit. Dit gedaan maar de mail kwam gewoon terug en online kan ik ook niets vinden.

Dat deze fraude/oplichting stopt!

Wij vinden dat Tarief Beheer hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Tarief Beheer?