Klacht Tarief Specialist: Opgelicht

Consument1975

Wij werden gebeld door dit bedrijf om over te stappen van Essent naar United Consumers. Na een aantal keer nee zeggen zijn we toch overgehaald. Een dag later zijn we opnieuw gebeld door dit bedrijf met dat er een fout is gemaakt door een collega en dat Innova Energie lagere prijzen biedt. Dus, hebben zij de overstap geregeld naar Innova energie. Ons werd een bedrag van 60 euro per maand beloofd, terwijl we 120 euro betalen. Daarnaast hebben zij aangegeven de overstap te regelen en hebben zij niks gezegd over het opzeggen van het contract bij United Consumers. Dus hebben we een boete van Essent, een boete van United Consumers (waar zij niet vanaf willen zien, ook al waren wij maar een dag klant) en een hoge maandrekening van Innova. Ik ben nog nooit zo opgelicht. De tarief specialist had in de eerste instantie niet moeten blijven aandringen terwijl wij niet wilden overstappen, ten tweede was het niet netjes om een dag later opnieuw te bellen en nog een overstap te regelen, en hebben zij ons niet geïnformeerd over het opzeggen bij UC. Daarnaast is Innova energie een bedrijf met duizenden slechte recensies, en hadden ze dit niet eens moeten voorstellen. Er is ook gelogen over het maandbedrag dat we moesten betalen, wat ook het dubbele is van wat wij bij onze originele leverancier betaalden. Ik ben erg ontevreden over de manier waarop dit bedrijf ons financieel heeft geruïneerd, het opdringerige gedrag en het liegen, allemaal ten nadele van ons als consument.

Het bedrijf is aansprakelijk voor de boete van United Consumers. Wij zijn door hen verkeerd geïnformeerd en zij hebben opnieuw aangedrongen op een overstap wat heeft geleidt tot deze boete. Deze boete zou er niet zijn geweest als de medewerker die het contract met UC had afgesloten geen 'fout' had gemaakt en de tweede medewerker die ons de dag erna belde aan zou hebben gegeven dat we het contract moesten opzeggen.

Wij vinden dat Tarief Specialist hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Tarief Specialist?