Klacht Tariefadvies.nl: Oplossing - terugbellen!

Klachtnummer
# 419883
Gebruiker
Tibor
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wat ik wil aangeven voor anderen is dat je dit nummer direct moet blokkeren. Het is ook een goed idee hen terug te bellen, dan zijn ze namelijk van hun a pro po.

Het is daadwerkelijk telefoonterreur zoals anderen het ook al omschrijven. Deze mensen smeren je door misleidende technieken en verkooppraatjes rotzooi aan.

Ik ben zelf géén 'slachtoffer', maar mijn grootvader (84) werd op zijn mobiel die hij amper kan gebruiken, in 2 weken tijd wel 25 keer gebeld. Mijn oplossing, blokkeren en het nummer laten verwijderen.

Bij het bellen naar de organisatie is er een oorverdovend lawaai te horen van, zo lijkt het, een zaal aan mensen die door elkaar schreeuwen door de telefoon. De dame die ik sprak leek zelf ook te schreeuwen en kon mij meermalen niet goed verstaan. Ik stond in een leeg halletje...

Alles wijst erop dat deze organisatie op en top misleiding is om de onwetende ziel geld af te troggelen. Kijk dus uit en wees gewaarschuwd!

De oplossing

Voor mij hoeft deze organisatie niks te doen.

Voor hunzelf en een beetje mensheid, de hele zaak opdoeken.

Geen advies geven met amateurs die het woord 'adviseur' geeneens kunnen spellen. Vaak is een weder-argument, dat dit personeel intern wordt opgeleid. Helaas zullen ze alleen verkoopmethodes en misleidende gesprekstechnieken geleerd krijgen, maar daadwerkelijk opgeleid worden tot een gedegen adviseur lijkt mij niet aannemelijk. Daarnaast zou ik ervoor kiezen je gymzaal om te bouwen tot een fatsoenlijk kantoor, zodat het personeel van 'tariefadvies', hun klanten ook kunnen verstaan.

Deze ballenbak aan onzin verdient een koude douche en een woekerpolis van eigen kaliber.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Tariefadvies.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tariefadvies.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen