Klacht Tariefcoach: Ongevraagd opdringerig telefoongesprek
Details
Klacht
Zojuist gebeld door de tariefcoach. Na aangehoord te hebben dat ze een aantrekkelijk aanbod voor een energiecollectief zou hebben, aangegeven dat ik geen belangstelling heb om daar meer over te horen engevraagd te noteren dat ik niet meer door hun gebeld wilde worden. Dat ging zo maar niet, ik wist namelijk nog niet eens wat ze precies wilde vertellen. Nogmaals aangegeven dat ik daar ook geen belangstelling voor had en wilde dat ze noteerde dat ik niet meer gebeld wil worden. Mevrouw vond mij onbeleefd omdat ik niet eerst haar verhaal wou aanhoren en bleef proberen mij te overtuigen dat ik toch eerst moest luisteren. Na mijn herhaalde opmerking dat ik geen belangstelling had op een gegeven moment gevraagd of ze nu ging noteren dat ik niet meer gebeld wil worden. Nee, was ze niet van plan voordat ik haar verhaal had aangehoord. Als ik een klacht wilde indienen moest ik dat vooral doen.Betreffende medewerker heeft wellicht opdracht zo door te drammen of wordt gedreveen door provisie. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze aan het eind van de dag met voldoening naar huis gaat.
Met de tariefcoach zou ik nu dus al helemaal geen zaken meer doen.
Gewenste oplossing
Dat ik nooit meer door dit bedrijf gebeld wordt ( en anderen ook niet op deze onplezierige wijze worden benaderd)- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.