Klacht Tariefcoach: Overstap regelen met ONVOLDOENDE informatie

Klachtnummer
# 383709
Gebruiker
Joy
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Het zit me nog steeds niet lekker wat tariefcoach heeft geregeld. Per 01-04-2019 hebben ze de overstap INNOV Energie naar Total Gas en Power geregeld.
Het contract bij Innova liep nog. Daar hebben ze bij Tariefcoach niet op gelet.
Ik ging er van uit dat het contract bij Innova er dan op zou zitten. Dit was dus niet het geval.
Ik heb aan Innova energie 200,00 euro opzegvergoeding moeten betalen.
Dit kan Nooit mijn bedoeling zijn geweest.

Gewenste oplossing

IK hoop dat Tariefcoach dit recht gaat zetten

4 reacties

  1. Auteur
    Joy
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Joy
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Joy
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    Joy
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Tariefcoach?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen