Klacht Tariefcoach: Tarief coach dwingt tot energieoverstap op onrechtmatige manier

Klachtnummer
# 318031
Gebruiker
CSkip
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Tariefcoach dwingt mij 'zonder tijdige afzegging' (actie verzocht in de kleine letters van een email) tot overstap van energieleverancier. Echter zij boden deze dienst 'vrijblijvend' aan en zelfs na mijn tijdige afzegging gingen zij door met het overzetten naar contract bij hun energie leverancier Innova. Ik heb Innova zelf gesproken en ook zij gaven aan deze gang van zaken niet oke te vinden. Doch moet er via Tariefcoach "geannuleerd" worden en kon de aardige medewerkster van Innova mij niet verder helpen en enkel een terugbel verzoek bij tariefcoach plaatsen.

1- Tariefcoach bieden hun dienst onder valse argumenten (vrijblijvend?),
2- dwingen mij tot tijdig afzeggen als ik er geen gebruik van maak, en
3- gaan gewoon door met overzetten van contract nadat ik wel tijdig deze actie heb geannuleerd.
4- Tariefcoach beantwoord niet mijn bezwaar tegen deze onrechtmatige contract overname.

De oplossing

een annulering van deze contract overname

2 reacties

  1. Auteur
    CSkip
    Datum
    tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen enkel van innova dat tarief coach niet wil meewerken en blijft vasthouden aan hun waarheid.
  2. Auteur
    CSkip
    Datum
    nog niets vernomen

Ook een klacht indienen over Tariefcoach?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen