Klacht Tarinjo.nl: Geen product ontvangen, contact lijkt met een robot

sad Niet opgelost
Piepelien#5432

Ik heb nog geen bestelling mogen ontvangen en lijk wel contact te hebben met 'medewerker' Richard Smit. Echter zijn mails zijn niet persoonlijk en, ondanks herhaald vragen, ik krijg geen Track and Trace code. Op mijn mail met verzoek om restitutie werd negatief gereageerd. mijn pakketje ligt bij het 'sorteercentrum'. De vraag of ik het daar kon ophalen werd in de mail genegeerd.

Ik zou heel graag willen dat het bedrijf levert. Hetzij een track and trace code of daadwerkelijk mijn bestelling.
Kunnen ze dat niet, dan wil ik graag mijn aankoopbedrag terug.

Piepelien#5432
    Inmiddels 20 merkloze stiften ontvangen ipv het aantal dat ik dacht besteld te hebben. De site tarinjo.nl is uit de lucht, dus checken is ook niet mogelijk.
    Op het pakketje stond een waarde van €4,31 terwijl ik €24,95 heb betaald.
    Jammer hoor. Ik zal niet snel meer iets online bestellen.

Piepelien#5432
In plaats van de door mij bestelde hoeveelheid stiften, kreeg ik na een aantal mails, en het deponeren van mijn klacht hier, uiteindelijk een pakje van 20 stiften die niets leken op het mij bestelde, maar alles op een pak stiften van Action. De website tarinjo is inmiddels niet meer te bereiken.... Voel me opgelicht en ik zal niet snel meer iets online bestellen

Ook een klacht indienen over Tarinjo.nl?