Klacht Tarinjo.nl: Geen product ontvangen, contact lijkt met een robot

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 533118
Gebruiker
Piepelien#5432
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb nog geen bestelling mogen ontvangen en lijk wel contact te hebben met 'medewerker' Richard Smit. Echter zijn mails zijn niet persoonlijk en, ondanks herhaald vragen, ik krijg geen Track and Trace code. Op mijn mail met verzoek om restitutie werd negatief gereageerd. mijn pakketje ligt bij het 'sorteercentrum'. De vraag of ik het daar kon ophalen werd in de mail genegeerd.

De oplossing

Ik zou heel graag willen dat het bedrijf levert. Hetzij een track and trace code of daadwerkelijk mijn bestelling.
Kunnen ze dat niet, dan wil ik graag mijn aankoopbedrag terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Piepelien#5432
    Datum
    Inmiddels 20 merkloze stiften ontvangen ipv het aantal dat ik dacht besteld te hebben. De site tarinjo.nl is uit de lucht, dus checken is ook niet mogelijk.
    Op het pakketje stond een waarde van €4,31 terwijl ik €24,95 heb betaald.
    Jammer hoor. Ik zal niet snel meer iets online bestellen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Piepelien#5432
Datum
Uiteindelijke oplossing
In plaats van de door mij bestelde hoeveelheid stiften, kreeg ik na een aantal mails, en het deponeren van mijn klacht hier, uiteindelijk een pakje van 20 stiften die niets leken op het mij bestelde, maar alles op een pak stiften van Action. De website tarinjo is inmiddels niet meer te bereiken.... Voel me opgelicht en ik zal niet snel meer iets online bestellen
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Tarinjo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen