Klacht Tarinjo.nl: wel kopen maar niet leveren.

ringen

Op 7 januari 2021 heb ik ringen besteld en betaald en nog steeds niet geleverd. Worden aan het lijntje gehouden. Ringen komen er echt aan. Liggen nog steeds bij het sorteercentrum. Duurt langer door Corona. Op email wordt niet meer gereageerd.

leveren. En niet beloven. Niet komen op 7 januari met de aankondiging een leuk Valentijnskado.

ringen
    Vandaag een mail ontvangen dat ik moet kijken op de track en tracé van hun site. Maar daar staat al vanaf 7 Jan. Jl. uw bestelling bevindt zich in het sorteercentrum. Ze geven niet aan welk? U moet nog even geduld hebben. Uw bestelling komt er echt aan. Ik ben de leeftijd(70) van fabeltjes al een tijdje ontgroeid.. graag actie omvang uwkant.
    ringen
    op 7 jan 2021 bestelling geplaatst. 12 jan 2021 bevestiging van de bestelling en het kon door COVID-19 wel 10 tot 35 dagen duren. 11 februari u zal uw bestelling zo spoedig mogelijk ontvangen volg deze op de track en trace site. 7 maart weer het bericht dat de bestelling zich nog steeds in het sorteercentrum bevindt. Er zit geen schot in. vanaf 12 januari bevindt de bestelling zich in het sorteercentrum. We zijn de 10 tot 35 dagen (zowel kalender als werkdagen allang gepasseerd. Ik geloof er niets van. Volgens de bestaande regels mag ik de koopovereenkomst vernietigen en mijn geld terug eisen. Bij deze.
    ringen
    na alle klachten niet een reactie. vanaf 7 januari kijk ik wekelijks op track en trace, maar het pakket blijft in het sorteercentrum. Welk sorteercentrum kunnen ze mij niet vertellen.Ik heb weinig vertrouwen in de toekomst. Als je alle reviews leest is geld terugbetalen ook niet een serviceonderdeel van hun. Ik begrijp niet dat de toezichthouder op de webshops bij dit bedrijf niet ingrijpt.

ringen
    Heeft het nog zin om een reactie te geven. Op alle eerdere klachten is van de kant van Tarinjo geen enkele reactie gegeven. Ik stel Tarinjo bij deze in gebreke en geeft ze 14 dagen de tijd om wel te reageren. Verzuimen zij dit te doen, dan zal ik mijn klacht voorleggen aan de geschillencommissie.
    met vriendelijke groet
    ringen
    je kunt blijven schrijven, maar als de andere partij niet het fatsoen heeft om ook maar een keer een reactie te geven vraag ik me af of het nog wel nut heeft?
    Ik begrijp niet dat dit bedrijf mag blijven reclame maken op bijvoorbeeld Facebook. Ik hoorde laatst van iemand dat het ligt aan Corona niet meer opgaat. Het is nu; Suezkanaal. Daar staat alles vast en kan wel maanden duren.
    vriendelijke groet

ringen
    Hoe geloofwaardig ben je nog als je steeds maar weer vermeld en dit al vanaf 12 januari 2021; uw bestelling bevindt zich in het sorteercentrum. U krijgt het spoedig geleverd. Dit wordt een gevalletje fraudehelpdesk.
    ringen
    ik hoor nog steeds niets. We zijn 4 maanden verder, dus dit wordt een typisch gevalletje oor de fraude help desk. Als je de reviews leest bij de site van het bedrijf ben ik niet de enige.
    vriendelijke groet
    ringen
    Wordt op een andere manier opgelost

ringen
er is niets opgelost. Maar dat is ook niet te verwachten. Kijk even op TrustPilot en je weet met wat voor een bedrijf je te maken heb.

Ook een klacht indienen over Tarinjo.nl?