Klacht TaskHero: Misleidende prijs gewonnen

Thierry

Ik heb de tweede prijs gewonnen tijdens de 'Pokemon GO Battle Utrecht', georganiseerd door Taskhero, een vakantie voor 4 personen naar Toscane. Nadat Taskhero contact met mij heeft opgenomen met de mededeling dat ik de prijs heb gewonnen ben ik in contact gekomen met de sponsor die aangeven dat de gewonnen reis een eigen vervoersreis is en exclusief toeristen- en milieubelasting waardoor ik en drie vrienden hierdoor flink in de kosten worden gejaagd. Dit heb ik met Taskhero via de mail besproken alleen geven zij aan dat Taskhero niet over het vervoer gaat. Toch wordt de prijs aangeboden met 'een vakantie naar Toscane' en niet 'een verblijf in Toscane'. Ik voel mij in de maling genomen. Helaas krijg ik ook geen verdere berichten meer vanuit Taskhero.

Een vakantie naar Toscane voor 4 personen inclusief vervoerskosten.

TaskHero
    Beste Thierry,

Wat vervelend dat je dit zo ervaart. De e-mail die naar ons stuurde hebben wij opgevat als een eindconclusie, niet als een vraag. Daarom hebben wij op jouw eerdere e-mails direct gereageerd en op de laatste e-mail niet meer.

We willen duidelijk maken dat het een gunst is om dit te winnen, aangezien er geen geld is gevraagd voor de deelname. Wij zijn daarnaast niet de partij die de prijs uitgeeft.

We hebben besloten om toch zelf ook contact op te nemen met de prijsweggever om een andere oplossing voor je te vinden. Zij gaven aan dat het heel normaal is voor een campingvakantie dat er geen reis bij inzit als het niet om een jongerenvakantie gaat. Ze waren echter zo vriendelijk om een alternatief aan te bieden. Dat is het volgende:

Een 10-daagse vakantie naar Toscane van beaches.nl. Zie https://www.beaches.nl/Italie/Toscane voor alle informatie. De busreis is inbegrepen, omdat het hierbij gaat om een jongerenvakantie. De vertrekdatum is echter wel 22 augustus (30 augustus zit al vol). Deze reis is ook voor vier personen. Het gaat hierbij dus wel om een andere (minder luxe) camping.

Ik hoor graag van je of je hiermee akkoord gaat.

Edith van Donkersgoed
    Thierry
    Het is fijn om te zien dat er in oplossingen wordt gedacht. Helaas is 22 Augustus niet mogelijk i.v.m. lopende opdrachten en komt 30 augustus juist wel goed uit. Ik sta eventueel ook open voor een ander alternatief.
    TaskHero
    Beste Thierry,

We vinden het jammer dat je niet tevreden bent met het alternatief. Wij hebben ons best gedaan om je hierin tegemoet te komen. Dit alternatief is echter de enige mogelijkheid.
    Thierry
    Ik ben wel tevreden met het alternatief wat geboden wordt maar nogmaals zijn dit andere data dan de orginele gewonnen prijs waardoor het voor mij niet mogelijk is om het aan te nemen. Het is erg jammer dat je zo makkelijk wordt afgewimpeld. Het komt op hetzelfde neer als ik zeg; 'Je hebt een vakantie naar New York gewonnen'. Je moet alleen nog wel 600 euro inleggen voor een retourticket. Dit is natuurlijk geen prijs. Blijkbaar wil Taskhero hier verder niets meer aan doen. Jammer.

Thierry

Ook een klacht indienen over TaskHero?