Opgelost door TaskHero: ze moeten mijn dochter het salaris van de maand mei/juni nog altijd uitbetalen maar doen dat niet.

NvdV

Mijn dochter heeft voor Taskhero gewerkt bij de op=op in Heerenveen. Dit was half mei tot begin juni. Haar salaris, welke pas na een maand betaald zou worden(wat ik al vreemd vind voor een uitzendbureau) is , door een fout in de administratie van Taskhero overgemaakt naar een verkeerde bankrekening. Zij heeft hier melding van gemaakt (per mail en telefonisch) en steeds wordt gezegd dat het opgelost word, maar tot op heden geen geld op haar rekening. Ik vind dat een grof schandaal!
en als we proberen om contact te krijgen worden we van het kastje naar de muur gestuurd. Mails wordt niet op gereageerd en telefonisch is er geen verantwoordelijke te bereiken.

Ik wil dat ze de betaling aan mijn dochter z.s.m. uitvoeren!

TaskHero
    Beste Domenique van der Velden

Fijn om te horen dat mijn collega deze kwestie gister opgepakt en opgelost heeft. Het resterende bedrag is gister naar het rekeningnummer overgemaakt. Namens TaskHero wil ik mijn excuses aan u en uw dochter aanbieden en dank u wel voor uw geduld.

Vriendelijke groet,

TaskHero

NvdV
Het geld is handmatig overgemaakt.

Ook een klacht indienen over TaskHero?