Opgelost door TaskHero: ze moeten mijn dochter het salaris van de maand mei/juni nog altijd uitbetalen maar doen dat niet.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 381750
Gebruiker
NvdV
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn dochter heeft voor Taskhero gewerkt bij de op=op in Heerenveen. Dit was half mei tot begin juni. Haar salaris, welke pas na een maand betaald zou worden(wat ik al vreemd vind voor een uitzendbureau) is , door een fout in de administratie van Taskhero overgemaakt naar een verkeerde bankrekening. Zij heeft hier melding van gemaakt (per mail en telefonisch) en steeds wordt gezegd dat het opgelost word, maar tot op heden geen geld op haar rekening. Ik vind dat een grof schandaal!
en als we proberen om contact te krijgen worden we van het kastje naar de muur gestuurd. Mails wordt niet op gereageerd en telefonisch is er geen verantwoordelijke te bereiken.

De oplossing

Ik wil dat ze de betaling aan mijn dochter z.s.m. uitvoeren!

1 reactie

  1. Auteur
    TaskHero
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Domenique van der Velden

    Fijn om te horen dat mijn collega deze kwestie gister opgepakt en opgelost heeft. Het resterende bedrag is gister naar het rekeningnummer overgemaakt. Namens TaskHero wil ik mijn excuses aan u en uw dochter aanbieden en dank u wel voor uw geduld.

    Vriendelijke groet,

    TaskHero

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NvdV
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het geld is handmatig overgemaakt.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over TaskHero?