Klacht Tassenboetiek.nl: Ik wil wat ik voor betaald heb!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 117227
Gebruiker
Ruth
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een tas besteld op dinsdag 16 juni. Op de website was het gemeld as "op vooraad". Het was beloofd op de website dat als het op vooraad was, dan zou het volgende dag bezorgde. 3 weken later heb ik de tas nog niet.
Ik had gebeld en een van de medewerkers zei dat het niet op vooraad was (terwijl het nog "op vooraad" was op de website) en hij zei dat het kon 1-2 weken duuren.
Ik had verder niets gehoord van het bedrifj tot dat ik een klanten tevredenheidsonderzoek had ingevuuld. Daarna was ik gebeld van een andere medewerker. Hij zei dat het ondeweg was een hopelijk zou ik op donderdag 25 Juni het hebben. Dat gebeurde ook niet. Hij vraagde ook of ik kon mijn beeordeling aanpassen omdat het zo slecht was!! Ik heb meedere keer gebeld en voicemail berichtjes achtergelaten. Ik heb ook een contactformulier ingevuuld. Ik heb verder niks gehoord.

De oplossing

Ik wil de tas dat ik bestelde. Als dit niet mogelijk is, wil ik mijn geld terug!
Het was bedoeld als een vaderdag cadeau voor mijn man, en hij is ook niet blij dat hij zijn cadeau niet heeft!
Verder, wil ik horen waarom de klantenservice zo slecht is terwijl een van de mederwerkers zei dat hun klanten zo belangerijk zijn!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tassenboetiek.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Ruth
    Datum
    De tas werd geleverd bijna een maand na de bestelling, maar de communicatie en klantendienst blijft heel slecht. Ik had een slecht beordeling gegeven op de website van het bedrijf en ik was meerdere keer gevraaged om het te verbeteren!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ruth
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry