Opgelost door Tastea: Theebeker moet altijd rechtop vervoert worden anders lekt hij dit staar niet op de website

content Opgelost
Jittiejit

Tastea verkoopt theebekers (SKU: NLtastea04) op hun website om thuis of overal onderweg te gebruiken. Ze vermelden echter niet op de website dat de beker rechtop vervoert moet worden omdat hij anders lekt. Hierover heb ik contact met ze gehad en als reactie kreeg ik dat de koffiebekers met deksel op het station ook rechtop vervoert moeten worden en dat dat dus ook voor hun bekers geldt. Dit is nogal een rare vergelijking daar de prijs van die koffiebekers (vaak gratis) in geen verhouding staat tot hun theebekers (€19,95). Ook zeggen ze dat dit onderaan bij de theebeker staat vermeld, maar het staat er echt niet. Ik heb bij hun dus een theebeker gekocht met het doel om hem onderweg te gebruiken, maar daar is hij dus niet geschikt voor want als ik hem in mijn tas doe en meeneem naar college, kan hij omvallen waardoor mijn tas vol thee zit. Naar mijn mening is dit verkoop onder valse voorwendselen en misleiden ze hun klanten. Ze komen in hun mail ook met geen enkele oplossing.

Dat dit duidelijk op de website bij de beker wordt vermeldt dat deze ten allen tijde rechtop vervoert dient te worden omdat hij anders lekt.
Mijn geld terug.

Tastea
    Beste Jitske,

De beker dient inderdaad rechtop te worden vervoert. Dit staat bij de theebeker aangegeven; zie printscreen.

Verder is een take away beker inderdaad gratis, maar het principe is hetzelfde. De Tastea theebeker is een herbuikbare beker, dubbelwandig en voorzien van filter. Vele mensen zijn dan ook meer dan lovend over het product. Jammer dat je de tekst op de pagina niet zorgvuldig hebt gelezen en daardoor niet tevreden bent over je aankoop.

Toch hoop ik dat je rekening houd met de vermelding bij de theebeker en nog kunt genieten van het product.

Jittiejit
Tastea heeft nu bij de beker vermeldt dat de beker rechtop vervoert dient te worden, echter doen ze nu alsof het er al de hele tijd al stond, wat zeer zeker niet het geval is. Toch ben ik blij dat het nu wel bij de beker staat vermeld, dit vondt ik het belangrijkst. De klantenservice is niet erg vriendelijk en zijn ze alleen maar bezig met zichzelf verdedigen. Ik had ook aangegeven dat ik het aankoopbedrag van de beker terug wil en hier is geenszins op gereageerd.

Ook een klacht indienen over Tastea?