Opgelost door Taxi Atax de Vries: Chauffeuse Atax gebruikt passagiers voor frustraties in privé sfeer.

angry Opgelost
LadyBlue#4

1 van de Atax chauffeuses gebruikt cliënten om persoonlijke frustraties naar haar kennissen te uiten.
Hierbij zijn meerdere gezinnen de dupe geworden, waar onder mijn familie.
Sinds wanneer worden Atax busjes ingezet voor een menselijke safari route?!

Gaarne deze chauffeuse te ontslaan of buiten onze regio laten rijden!
Gaarne zou ik een persoonlijk gesprek willen met de leiding van Atax.

LadyBlue#4
    Graag zou ik reactie krijgen van Atax de Vries.
    Aangezien het erg onprofessioneel om toe te laten, dat personeel deze taxi busjes gebruikt om persoonlijke irritaties te uiten en informatie over 3e personen aan klanten te verstrekken!
    Goede middag Atax.
    Dank voor uw reactie.
    Uw antwoord roept wel enige vragen op;
    -hoe weet u over welke chauffeuse dit gaat?
    -is persoonlijk contact met u mogelijk om mijn klacht meer te ondersteunen?
    Gaarne willen mijn familie en ik een meer serieuze oplossing dan dat de chauffeuse hier alleen aangesproken wordt.
    Ze heeft met haar acties meedere families kapot gemaakt en uw voertuigen en cliënten hiervoor gebruikt!

LadyBlue#4
Of de klacht nu echt wordt opgelost is voor ons niet duidelijk, aangezien het bedrijf ons persoonlijk niet te woord wil staan/aanhoren. Ook bieden ze geen garantie dat de juiste chauffeuse hierop zal worden aangesproken. We gaan er dan met onzekerheid maar van uit dat het enigzins wordt opgelost. Maar veel overtuiging of bewijs krijgen we niet.

Ook een klacht indienen over Taxi Atax de Vries?