Klacht Taxi Houwen: Planning taxi vervoer

Lucswarts

IK moet dagelijks naar het UMCU voor bestraling de eerste twee weken verliep voorspoedig de laatste 4 weken is het regelmatig ronduit slecht soms veel te vroeg bij het ophalen vaak ook te laat . soms komt er onderweg bij de chauffeur een opdracht binnen voor andere ritten tussendoor. (Chauffeurs doen hun werk uitstekend en zijn zeer voorkomend) Ik ben soms een uur te laat op de afspraak omdat de planning slecht was. Vandaag zelfs een nuur in de auto gewacht om een extra passagier op te halen en toen deze mevr. in rolstoel- eindelijk in de taxi zat kreeg de chauffeur de opdracht haar weer uit de taxi te zetten omdat hij een andere rit moest rijden. Overigens als je het bedrijf belt duurt het lang voordat deze wordt opgenomen, de planner gaat daarna eerst andere dingen voordat hij met een antwoord komt . Zeer vervelend als je je druk maakt waar je taxi blijft. Ik vraag me af of deze meneer zich wel in kan leven in de patiënt/client.

Terug naar de service van begin van mijn behandeling.

Wij vinden dat Taxi Houwen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!