Klacht Taxi Witteveen: Heel erg en zeer vervelend.

.....?

Ik wil een officiële klacht indienen van een op en neer rit van de Douwemastrjitte 87 naar oeverdwarsstraat nr.28 op de data 18-08-2022.ik ben de vertrouwens persoon van Michel romano Blouw heb.07-09-1969.Er is een melding binnen gekomen dat wij inclusief mijzelf misdragen hebben tijdens de rit.Hier is geen sprake van geweest!Niet van mij in persoon en ook niet de extra begeleider die mee was.Het klopt dat Michel romano twee flesjes bier had genuttigd in mijn huis.In de taxi heeft niemand drank of iets in die richting aangeraakt.Dus het kan kloppen dat de pas houder van nr:356106544 mischien naar bier riekte,maar geen sinds dat genuttigd heeft in de taxi..Ik hoop dat de chauffeur mij nog kan herinneren Ik in persoon ben Mevr.Sija,Esther Soet.Ik hoop dat dit misverstand gauw opgelost wordt want uw cliënt heeft u af en toe hard nodig.Met vriendelijke groet,in afwachting van uw antwoord,l.Verblijf ik,is getekend,S.E.Soet. Douwemastrjitte 87. 9011VR.Jirnsum.

Nou..het verzoek.ik hoop dat u kunt inzien dat onder mijn toezicht niets is gebeurd.

Taxi Witteveen
    Hartelijk dank voor uw bericht. Inmiddels is er met betrokken partijen (gemeente, bewindvoerder) contact en word er gezamenlijk naar een oplossing voor Dhr. Blouw gezocht en dit word besproken met Dhr. Blouw.

Ook een klacht indienen over Taxi Witteveen?