Klacht Taxi Witteveen: Mijn auto die op mijn eigen invalide parkeerplaats staat wordt geblokkeerd door taxi witteveen

Mspatient

Ik woon in Apeldoorn en heb een invalide kaart plus invalide plaats omdat ik de ziekte MS heb. Ik heb een buurvrouw die met een busje van taxibedrijf witteveen in ieder geval 4 dagen per week(en soms meer) wordt opgehaald voor de dagbesteding maar nou stopt dat busje altijd exact achter mijn auto die dus op mijn invalide parkeerplaats staat, zodat ik er niet in of uit kan. Ik heb al contact opgenomen met het taxibedrijf en met de gemeente Apeldoorn, want het bedrijf rijdt voor het ov plus vervoer van de gemeente. Ik ben er al mee bezig sinds begin december van 2018 maar krijg het niet voor elkaar dat het busje mij niet meer blokkeert. Het is toch van de gekken dat ik niet uit mijn parkeerplaats kan wanner ik wil omdat in ieder geval 4 dagen in de week een busje mijn auto blokkeert? Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ten einde raad probeer ik het nu via deze weg met de hoop dat 't opgelost kan worden.

Ik wil graag dat het busje op een andere plek het busje neerzet om de buurvrouw er in en uit te laten en niet mijn invalide plaats blokkeert. Zodat ik in en uit mijn invalide parkeerplaats kan rijden zonder hinder.

Ook een klacht indienen over Taxi Witteveen?