Opgelost door Taxibedrijf Jan van Nunen B.V.: Niet volgens afspraak.

JJM van Engelen

Op 23 juni trouwde een familielid van ons en dat er niemand zelf hoefde te rijden besloten we om een taxi te bestellen. We waren met 6 personen. Hebben we taxi van nunen gebeld. We moesten van Tilburg naar Udenhout vanaf een adres en na afloop weer terug. Op de website staan vaste tarieven. Zoals op de website vermeld is telefonisch afgesproken 25 euro heen en 25 euro terug en omdat we met 6 personen waren zou er een busje komen. 'S middags werden we keurig met een busje opgehaald en voor 25 euro gebracht naar de locatie in Udenhout. Afgesproken was dat we om 1.15 uur 's nachts opgehaald zouden worden. Het feest was iets eerder afgelopen en gebeld of hij eventueel eerder zou kunnen komen. Toen werd gezegd dat over de terugrit niets bekend was en het busje tot 5 uur in de nacht bezet was en we gewone taxi konden krijgen. Dit betekende wel twee taxi's en dus twee keer 25 euro. We wilden toch wel naar huis dus dat hebben we wel gedaan. Later op de nacht werd mijn schoonzus die met zijn drieen waren opgehaald met het busje. Heb ze gemaild en gewatsappt maar hier is niet op gereageerd.

25 euro terug. Afgesproken was 50 euro op en neer en heeft nu 75 euro gekost.

JJM van Engelen
    Op de eerste plaats wil u bedanken voor de reactie. Maar ik zou toch liever mijn te veel betaalde 25 euro contant terug willen. Ik ga niet vaak met de taxi dus contant is voor mij van meer waarde.
    JJM van Engelen
    Het is jammer dat Taxi bedrijf Jan van Nunen nu verder niet meer wilt reageren.

JJM van Engelen
Het was heel moeilijk om contact te krijgen met Jan van Nunen. Hij heeft een keer gereageerd buiten klachtenkompas om en daarna nooit meer. Hij wilde ter compensatie een 25 euro korting geven op een volgende rit. De voorwaarden hiervan zijn onduidelijk. Klachtenkompas heeft zijn best gedaan maar als Jan van Nunen bijna niet reageert houdt het ook voor hen op. Ik heb nu op 26 juli het geld ontvangen en hiermee is mijn klacht opgelost.

Ook een klacht indienen over Taxibedrijf Jan van Nunen B.V.?

2. Stuur een juridische brief