Opgelost door Taxibedrijf Jan van Nunen B.V.: Niet volgens afspraak.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 266329
Gebruiker
JJM van Engelen
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 23 juni trouwde een familielid van ons en dat er niemand zelf hoefde te rijden besloten we om een taxi te bestellen. We waren met 6 personen. Hebben we taxi van nunen gebeld. We moesten van Tilburg naar Udenhout vanaf een adres en na afloop weer terug. Op de website staan vaste tarieven. Zoals op de website vermeld is telefonisch afgesproken 25 euro heen en 25 euro terug en omdat we met 6 personen waren zou er een busje komen. 'S middags werden we keurig met een busje opgehaald en voor 25 euro gebracht naar de locatie in Udenhout. Afgesproken was dat we om 1.15 uur 's nachts opgehaald zouden worden. Het feest was iets eerder afgelopen en gebeld of hij eventueel eerder zou kunnen komen. Toen werd gezegd dat over de terugrit niets bekend was en het busje tot 5 uur in de nacht bezet was en we gewone taxi konden krijgen. Dit betekende wel twee taxi's en dus twee keer 25 euro. We wilden toch wel naar huis dus dat hebben we wel gedaan. Later op de nacht werd mijn schoonzus die met zijn drieen waren opgehaald met het busje. Heb ze gemaild en gewatsappt maar hier is niet op gereageerd.

De oplossing

25 euro terug. Afgesproken was 50 euro op en neer en heeft nu 75 euro gekost.

4 reacties

  1. Auteur
    JJM van Engelen
    Datum
    Op de eerste plaats wil u bedanken voor de reactie. Maar ik zou toch liever mijn te veel betaalde 25 euro contant terug willen. Ik ga niet vaak met de taxi dus contant is voor mij van meer waarde.
  2. Auteur
    JJM van Engelen
    Datum
  3. Auteur
    JJM van Engelen
    Datum
  4. Auteur
    JJM van Engelen
    Datum
    Het is jammer dat Taxi bedrijf Jan van Nunen nu verder niet meer wilt reageren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JJM van Engelen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het was heel moeilijk om contact te krijgen met Jan van Nunen. Hij heeft een keer gereageerd buiten klachtenkompas om en daarna nooit meer. Hij wilde ter compensatie een 25 euro korting geven op een volgende rit. De voorwaarden hiervan zijn onduidelijk. Klachtenkompas heeft zijn best gedaan maar als Jan van Nunen bijna niet reageert houdt het ook voor hen op. Ik heb nu op 26 juli het geld ontvangen en hiermee is mijn klacht opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Taxibedrijf Jan van Nunen B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen