Klacht Taxicentrale Rotterdam: Taxicentrale Rotterdam probeert klant op te lichten

Klachtnummer
# 315442
Gebruiker
Kees Marges
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Taxicentrale/taxiservice stuurde te kleine taxi waardoor alle koffers niet meekonden, ondanks bevestiging enkele dagen eerder per e-mail dat een taxibusje zou worden gestuurd. Omdat ik naar Schiphol moest en geen tijd te verliezen had en om nog een reden, die er hier niet toe doet, ben ik onder protest akkoord gegaan met vervanging taxi door taxi busje en op meter rijden. Dat kostte me €105 extra, die de taxicentrale weigert te vergoeden, ondanks dat zij de foute taxi stuurde. Correspondentie kreeg karakter van kluitje-in-het-riet-sturen. Ik ervaar dit als pure chantage en oplichting van iemand die zijn bestelling toch niet kan annuleren op het moment dat de toegezegde bestelling niet geleverd werd.
Copy van e-mails zijn beschikbaar.

De oplossing

Vergoeding van de €105 en een vergoeding van €50 als compensatie van zeer klantonvriendelijke behandeling. Daar mag de taxicentrale/taxiservice niet mee wegkomen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Taxicentrale Rotterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Taxicentrale Rotterdam?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen