Klacht Taxicentrale Schiphol: Betaald voor een verlangde dienst, die niet is verleend en zonder enige reactie daarop!!

M. Westland

Een door mij bestelde en via IDEAL betaalde taxirit niet nagekomen.
Op Schiphol geprobeerd de centrale telefonisch te bereiken, maar kreeg een melding dat er een storing op de lijn zat. Taxichauffeur zou ca 15 minuten na de landing contact met mij opnemen, maar niets gehoord of gezien. Ten einde raad met een taxi ter plekke naar huis gegaan.
De volgende dag geprobeerd weer te telefoneren, maar kreeg alleen een meer keuze bandje, die na aanklikken steeds opnieuw werd herhaald.

Ik wil het door mij via IDEAL betaalde bedrag (€ 67.50) plus de extra gemaakte kosten ivm meerprijs vervangend vervoer ( €. 40.00) teruggestort hebben op mijn rekening!

Taxicentrale Schiphol
    Geachte heer, mevrouw Westland,

Wij nemen alle klachten serieus, maar uw klacht heeft ons niet bereikt. Alle klachten dienen per e-mail bij ons te worden ingediend en worden t.a.t. opgelost. U heeft ons niet gemaild, gelieve dit alsnog te doen. Zojuist hebben wij u proberen te bellen maar u bent telefonisch niet bereikbaar.

Via dit platform behandelen wij geen klachten.

Gelieve per e-mail contact met ons op te nemen.

Taxicentrale Schiphol

M. Westland
Geen oplossing geboden. Ik heb de klacht bij klachtenkompas uiteengezet met factuur, orderbevestiging etc. Maar taxicentrale Schiphol weet niets van mijn klacht af. Ze beweren mij, aangaande mijn klacht, telefonisch niet te hebben kunnen bereiken, maar mijn e-mail adres is ook bij hun bekend! Ik heb mijn twijfels over het nut van klachtenkompas en krijg het gevoel dat er om de klacht heen gedraaid wordt! Helaas!!!

Ook een klacht indienen over Taxicentrale Schiphol?