Opgelost door Taxicentrale Schiphol: Zeer onveilige rit en lompe chauffeur

content Opgelost
# 422080
Gebruiker1558387228

Onze taxi stond niet klaar toen wij aankwamen op Schiphol. Na contact met de centrale kwam er alsnog een taxi, wij moesten in totaal wel een uur wachten (met kleine baby). Deze taxi was echter niet wat wij hadden besteld: een grote auto voor onze grote bagage stukken (wij hadden ook een prampack). Tot overmaat van ramp was de chauffeur ontzettend onaardig. Als sardientjes achterin gepropt. Mijn riem kon niet dicht, dit vond hij geen probleem want 'zolang de baby maar vastzit'. De chauffeur was tijdens het rijden aan het appen met zijn vriendin. En ik vraag me af hoe hij de weg kon zien.. want alles was continu beslagen. Ik voelde me erg onveilig en onvriendelijk behandeld. Echt een blamage.

Ik wil graag dat de chauffeur in kwestie een reprimande krijgt en ik wil een financiële compensatie, een deel van ons geld terug of een voucher voor een nieuwe rit.

Gebruiker1558387228
    Tot op heden nog niets mogen vernemen van Taxicentrale Schiphol. Graag reactie!
    Taxicentrale Schiphol
    Beste G.J. van der Woerdt,

In verband met de onveilige taxirit die door Taxicentrale Schiphol had moeten worden verzorgd, willen wij u graag namens alle medewerkers van Taxicentrale Schiphol welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft gehad.

De chauffeur geeft aan geschrokken te zijn van de klacht. Wij hebben hem geschorst.

Wij kunnen achteraf geen actie opnemen op uw onveilige gevoel tijdens uw rit. Als een riem niet dichtgaat en/of u voelt zich niet veilig in een taxi vanwege condens (of in welke situatie dan ook) dan raden wij u aan om direct actie te ondernemen. In dit geval door het spoednummer te bellen, zodat wij een alternatief kunnen bieden.

Wij willen u graag een gratis rit aanbieden zodat we kunnen laten zien dat dit een uitzondering betreft. Mocht u hier gebruik van willen maken, verzoeken wij u vriendelijk direct contact met ons op te nemen via contact@taxicentrale-schiphol.nl zodat wij uw boeking kunnen aanmaken en volgen.

Gebruiker1558387228
Compensatie dmv een gratis rit en adequate reactie op het voorval. Dank!

Ook een klacht indienen over Taxicentrale Schiphol?