Klacht Tb Occasions: Motor van de voertuig is na 2 maanden kapot

Necati

Ik heb een auto gekocht bij Tb te Etten-leur voor een bedrag van 18000 euro op de km staat 90000 . Het gaat om de volgende voertuig. Audi 2.0 tfsi. Kenteken 92-jjt-8 . Aankoop datum is 31-5-3015 . Ik ben met de voertuig op vakantie gegaan na een bezoek reed ik naar huis tijdens de rit heeft de motor het begeven eenmaal bij de garage is er een diagnose gesteld De garage gaf aan dat er een gat in de motor blok is ontstaan . Inmiddels terug in Nederland heb ik Tb te Etten -leur telefonisch gesproken ik kreeg te horen dat zij mij niet kunnen helpen . Ik heb Tb een brief gestuurd om samen tot een oplossing te komen maar helaas vandaag 1-9-2015 ben ik per mail benadert . Het schijnt dat ik zelf weranteoordelijk ben en geen garantie heb afgesloten en dat ik hier voor heb getekend nu weet ik dat als je een product koopt al een wettelijke garantie Van toepassing is. Mvg. Necati yener

Wij vinden dat Tb Occasions hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Tb Occasions?