Klacht TBFotos.nl: Wel fotoshoot, geen foto's

Bianca van der Velde

Op 22 juli 2014 heb ik een fotoshoot gehad met (naam verwijderd en verplaatst naar privegedeelte) bij de Fraeylemaborg in Slochteren. Het was gratis, aangezien hij de foto's wilde gebruiken voor zijn site. We hadden contact via Facebook en Whatsapp. Ik vertrouwde het, omdat ik een meisje ken die al eens een shoot met hem heeft gehad. Éen dag na de shoot was er nog contact. 23 juli heb ik hem mijn emailadres gegeven, zodat hij de foto's daar naartoe kon sturen. Nadat ik die heb gegeven, heb ik niks meer van hem gehoord. Ik heb verschillende berichten gestuurd via Facebook en Whatsapp (maar geen reactie). Ook heb ik hem geprobeerd te bellen (nummer lijkt buiten gebruik te zijn/niet bereikbaar). Ondertussen plaatst hij zelf wel berichten op zijn Facebook, waardoor het lijkt dat hij mij met opzet negeert. Het geeft mij een erg onzeker en frustrerend gevoel om te weten dat iemand foto's van mij heeft, waarvan ik niet weet wat er mee is gebeurd. Twee maanden zijn voorbij gegaan en nog steeds heb ik geen reactie en geen foto's.

Ik zou het erg fijn vinden om mijn foto's alsnog te mogen ontvangen. Ook wil ik graag uitleg over wat er is gebeurd en waarom hij na 2 maanden nog niks van zich heeft laten horen.

Wij vinden dat TBFotos.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over TBFotos.nl?