Klacht Tbt groep: Baanloos

Klachtnummer
# 314123
Gebruiker
Sasha Nencheva
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In bepaalde momenten Is saldo terug geboekt in rekening van mij dan niet meer in gebruik Is. Weet niet waroom. Daarvoor krijgt ik dat ik heb niet maand mei betaald...en geen opvang door dat. Foen ik heb wel betaald mei en inclusief juni. Probeer met de kantoor lukt ook niet ivm vakantie. Eindelijk moet ik m8j baan kwijt door een misverstand l

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tbt groep hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tbt groep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen