Klacht Teakeettafels.com: niet nakomen van beloftes

HansF

In begin januari 2013 tafel opghaald in Zwolle. Tafel werd aangeboden op www.teakeettafels.com.
Het bedrijf adverteert o.a. met 100 % tevredenheidsgarantie en 2 jaar garantie. Bij het ophalen bleek dat het bedrijf (??) gevestigd was in opslag/garagebox. De tafel was nieuw en goed verpakt en naar onze zin. Wij hebben de tafel gekocht en meteen meegenomen. Er kon alleen contant betaald worden. De rekening/betaalbewijs zou op mijn vraag nog wel nagestuurd worden. Bij thuiskomst bleken de moeren/ringen niet bijgeleverd te zijn en dat is na telefonisch contact alsnog opgestuurd. Heeft weliswaar erg lang geduurd omdat er volgens het bedrijf(??) iets fout was gegaan met de verzending.
Maar op mijn vraag om de betaalnota op te sturen nog steeds geen antwoord gehad ook niet na enkele mails. Wat de reden is dat er geen bewijs van betaling wordt gestuurd is mijniet bekend maar laat zich raden. (garantie is dus zeker niet gegarandeerd)

Gewoon nakomen van de belofte om een betalingsbewijs te sturen

Wij vinden dat Teakeettafels.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

HansF
    Helaas geen professioneel bedrijf. Maar een paar amateurs die via marktplaats adverteren. Kan me niet voorstellen dat dit bedrijf een lang leven beschoren is. Is ook nergens bij aangesloten. Wat ook tekenend is dat een reactie in hun gastenboek door hun is weggehaald. Er mogen kennelijk alleen positieve reacties in komn te staan. Beoordeling van deze webwinkel: 1 op schaal van 10.
    HansF
    bedrijf reageert totaal niet. Dat is toch wel heel anders dan op hun website te lezen staat daar staat namelijk:
    - Wij streven naar 100% tevredenheid en staan daarmee voor service en klantgerichtheid.
    - U kunt ons altijd bereiken voor een goed advies of speciale wensen.

HansF

Ook een klacht indienen over ?