Wij vinden dat TeakHouse hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht TeakHouse: Aanbetaling gedaan TV meuben. Meubel niet geleverd en geen aanbetaling terug ontvangen.
Details
Klacht
Op 9 juni 2013 heb ik bij Teakhouse te Zaandam een aantal meubelengekocht waaronder een TV Flatscreen Nuri meubel 180X50X50
Dit meubel moest besteld worden en had een levertijd van
ca. 12 weken. Prijs 575,00 euro Aanbetaald 270,00 euro.
Dit artikel zou in week 35 geleverd worden (12 weken)
4 weken later (week 39) is het product nog niet geleverd.
Het TV Flatscreen meubel is helemaal niet geleverd aan gedupeerde.
Wij hebben deze meubels aangeschaft toen Teakhouse nog een winkel had op de Oud Zaenden 2 B te Zaandam. Later in september 2013 hebben zij de zaak in Zaandam gesloten en zijn de meubels alleen via internet te bestellen.
Op diverse aangetekende brieven en mails (ontbinden overeenkomst) word niet gereageerd door het bedrijf.
Ook is de aanbetaling van 270 euro nooit terug ontvangen.
Wij voelen ons opgelicht door de handelswijze van dit bedrijf en hopen dat een ieder die dit leest gewaarschuwd is voor de praktijken van dit bedrijf.
Gewenste oplossing
Terug betaling aanbetalingBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.