Wij vinden dat TeakHouse hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht TeakHouse: Nog steeds geen deugdelijke eethoek.
Details
Klacht
5 februari eethoek besteld bij TeakhouseEerst tafel met scheur en geen stoelen. Toen tafel waar lak afsprong met verkeerde stoelen, Alles opgehaald leentafel gekregen. Uiteindelijk na ong. 6 a 7 bezoeken waarvan ze een keer niet kwamen maar ook niet afbelden.tafel geleverd die kale plekken vertoond en afgaf ook dus aan de witte stoelen die aan de tafel staan. 1 stoel is al iemand van onder de 100 kg doorheen gezakt.
In laatste mailkontakt beloofden ze 3 oktober iemand te sturen.Niet geweest wel uiteindelijk mail dat een nieuwe tafel afgeeft en dat met zacht sopje stoelen gereinigd kunnen worden.Echt niet dus.
We zitten hier dus met een eethoek die nog niet in orde is en al heel wat uren heeft gekost .Ik denk dat we genoeg gelegenheid hebben geboden een goed produkt te leveren.
Ik heb totaal geen vertrouwen meer en wil de koop ongedaan maken.Het bedrag is 1300,-
en dan reken ik niet eens de niet gewerkte uren van mij mee.
Gewenste oplossing
We willen de koop ontbinden tengevolge van een ondeugdelijke eethoek.Er is voldoende gelegenheid geboden om hier een goed produkt te plaatsen.We zijn het vertrouwen kwijt in Teakhouse.We zien graag ons aankoopbedrag teruggestort en de eethoek hier opgehaald.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.