Klacht Team kapsalon: Prijsverhoging ten gevolge van het invoeren van pakketten

Nicky

Al jaren betaal ik bij Teamkapsalons voor wassen en knippen. Tot mijn verbazing moest ik vrijdag 20 maart een pakket afrekenen voor wassen, knippen en modelleren.
Volgens de medewerkster heeft Team kapsalon sinds 1 januari 2015 deze pakketten ingevoerd. Nu maak ik al jaren geen gebruik van modelleren of drogen, maar nu moet ik voor een service betalen waar ik niet om vraag. Gevolg is een prijsverhoging van ruim 12%!
Team kapsalon stuurt regelmatig mails met aanbiedingen, maar deze verrassing is niet van te voren aangekondigd. Evenmin werd er in de kapsalon melding van gemaakt. Pas bij de kassa bleek dat ik verplicht was het gehele pakket te betalen.

Diezelfde dag heb ik een mail aan Teamkapsalon gestuurd met de vraag waarom vaste klanten verplicht een pakket moeten afnemen met een service waar geen gebruik van gemaakt wordt. Tot nu geen reactie en dat is erg jammer. Vandaar maar een poging via klachtenkompas.

In ieder geval een reactie op mijn mail van 20 maart 2015.
Oplossing: weer terug naar alleen afname van services als wassen en knippen. Er wordt ook nog een mogelijkheid geboden van een 4+1 gratis deal. Alleen op de website geen enkele informatie over de geldigheid van de deal en het eventueel vooruitbetalen van de 4 behandelingen. Graag alle informatie en voorwaarden op de website, niet alleen via de salon.

Wij vinden dat Team kapsalon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Team kapsalon?