Klacht Teamviewer: Onterrecht afgeschreven geld wordt niet terugbetaald

Klachtnummer
# 333404
Gebruiker
W Snijders
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Er is een creditcard betaling geincasseerd van een licentie (zakelijk) van een bedrijf waar ik niet meer werkzaam ben. Om de incasso ongedaan te maken heb je bewijs nodig. Als het bewijs dat je vraagt wordt niet op gereageerd. Als je rechstreeks contact op neemt wordt je zeer onvriendelijk behandeld, erger nog je wordt een schuldgevoel aangepraat en dat het je eigen fout is en je zelf maar er voor moet zorgen dat je bij je oud werkgever je geld moet gaan halen. Via Facebook een post gedaan, daar werd in eerste instantie direct op gereageerd, ik heb vervolgens alles gemotiveerd en alle gegevens aangeleverd maar vervolgens weer geen enkele reactie. Het gaat om een bedrag van 380,-- euro waar ik gewoon recht op heb.

De oplossing

Bedrijf kan het bedrag gewoon doorbelasten/factureren aan mijn ex-werkgever daar loopt namelijk de licentie op. en per direct het geld aan mij over maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Teamviewer hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Teamviewer?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen