Klacht Teamwitgoed.nl: Ze maken afspraken en komen niet en informeren niet dat ze niet zullen komen.

I. Reznik

Goedendag,

Ik wil een klacht indienen over company teamwitgoed.nl
Ik nam contact op met hen om mijn oven te repareren. Ze hebben alle informatie ontvangen voor reparaties en hebben bevestigd dat ze het onderdeel hebben ontvangen dat moet worden vervangen.

Dit bedrijf legde twee weken lang drie afspraken vast en kwam helemaal niet of liet me zelfs weten dat ze niet zouden komen.

Ze konden me niet eens vertellen welk deel van de dag, dus moest ik al mijn plannen afzeggen en hele dagen van de ochtend thuis blijven, in de hoop dat ze minstens om 20.00 uur zouden komen.

Laatste afspraak (derde) was gepland voor gisteren.
Ze vroegen opnieuw naar mijn postcode (Den Haag) rond het middaguur en sindsdien heb ik niets van hen gehoord. Opnieuw kwamen ze niet en deden niet eens de moeite om me te laten weten dat ze niet van plan zijn om te komen.

Ik heb de persoon die ik over hen zou beklagen verteld en hij zei dat ze gisteren, net als daarvoor, geen tijd hadden.

Dit is erg frustrerend en fout.
Helaas zitten ze niet op google maps om ze een lage sterrenbeoordeling te geven en is de waardering die ze op hun website hebben nep - er is geen mogelijkheid om commentaar of beoordeling achter te laten. Ze hebben het op zichzelf gezet om een ​​goede indruk te geven om klanten zoals ik voor de gek te houden.

Ik hoop dat je er iets aan kunt doen.
Dank u bij voorbaat,
I. Reznik

Ze moeten stoppen met tijdverlies en verwachtingen van klanten. Ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben die klagen over hun service.

Ze moeten een echte beoordeling op hun website of adres maken, zodat mensen een klacht kunnen indienen, maar het is niet mogelijk om hen te dwingen dat te doen.

Ik heb een profiel voor hen gemaakt in google maps en een lage beoordeling gegeven. Ik hoop dat het anderen zal helpen om hun ervaringen en frustraties met dat bedrijf te delen

Wij vinden dat Teamwitgoed.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Teamwitgoed.nl?