Klacht Tech Import World: Graag mijn geld terug

J.A.M. Klever

Besteld op 5-07-2018 2 artic-coolers met bestelnr.5777006341. Met de betaling van mijn visacard ging het mis dus nog een keer de bestelling gedaan en tot mijn verbazing kreeg ik 4 artic-coolers gestuurd met het andere bestelnummer 5777006342 waardoor er 2x een bedrag van €84,55 is afgeschreven. Hier kwam ik pas achter toen de coolers binnenkwamen. 1 cooler gebruikt en de temperatuur in de slaapkamer daalde niet. Twee dagen later keurig netjes verpakt en contact opgenomen om ze terug te sturen. Ik moest zelf de kosten betalen van het terugsturen €34,30
Via post.nl gehoord dat het in Hong Kong 2 keer is aangeboden met achterlating van de boodschap waar het pakket zich bevind.
Daarna kreeg ik te horen dat ze niets meer voor me konden doen.
Dit alles heeft mij nu €203,40 gekost en sta ik met lege handen.
Graag wil ik mijn geld terug.

Die aircoolers heb ik in 1pakket teruggezonden naar Hong kong en jullie zouden contact op kunnen nemen met het bedrijf wat daar de post verzorgd.

Wij vinden dat Tech Import World hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Tech Import World?