Klacht Tech Repair: Onduidelijk in reparatietijd

Klachtnummer
# 80279
Gebruiker
Fatih
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Eerste keer dat ik mijn horloge opstuurde voor garantie, had Tech repair een achterstand met het registreren van producten van twee weken. Heb pas na 3,5 weken mijn horloge terug gehad. Bleek dat dit nieuwe horloge ook stuk te zijn, heb het dus vervolgens weer terug moeten sturen. Inmiddels is het niet duidelijk wanneer het tweede nieuwe horloge geleverd wordt bij Tech Repair. Voor hetzelfde geldt krijg ik hem nooit meer.

Ik ben langer dan een maand bezig met Tech Repair, wie weet wanneer ik mijn horloge terug krijg. Heb het horloge op 15 augustus gekocht, en vandaag de dag nauwelijks kunnen gebruiken.

Gewenste oplossing

Duidelijkheid in lever en reparatietijd!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tech Repair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tech Repair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen