Klacht Tech2Go.nl: Na 2,5 maand mijn (betaalde) bestelling nog steeds niet ontvangen, bedrijf reageert nergens op.

Klachtnummer
# 69440
Gebruiker
Frank
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 8 mei 2014 heb ik bij Tech2Go een Ipad Air besteld en meteen betaald per Ideal. Levertijd zou tussen 7-10 werkdagen zijn. Na 2 weken had ik nog niets ontvangen en heb ik telefonisch contact gehad met Tech2Go, de Ipad zou de week daarop verstuurd worden. Dit is niet gebeurd. Vanaf toen is het niet meer gelukt contact met het bedrijf te krijgen. De telefoon werd vanaf toen niet meer beantwoord (aanvankelijk was er nog wel een antwoordapparaat met een boodschap in het Frans, maar dat versta ik helaas niet). Op e-mails krijg ik ook geen reactie. Op aanraden van de Consumentenbond heb ik een aangetekende brief gestuurd, maar deze kreeg ik ongeopend retour.

De oplossing

Ik wil graag binnen een week de Ipad Air in mijn bezit hebben, óf het aankoopbedrag terug op mijn bankrekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tech2Go.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties