Klacht Techem: Extreem hoge verwarming rekening

Simontituslive

Ik woon in grote torenflat aan de A10 in Amsterdam, ik woon er nu 6 jaar en elk jaar krijg ik een verwarming rekening van hoger dan 2000 euro terwijl ik ook al maandelijks voor verwarming betaal in de servicekosten. Ik spreek Engels en ik ben al jaren bezig om dit probleem op te lossen. Techem wil inmiddels niet meer met mij spreken, alles gaat nu al een paar jaar via een incassobureau. Er is vorig jaar een rechtszaak geweest die ik heb verloren omdat ze beweren dat de standen op de meters correct zijn. Afgelopen jaar heb ik mijn verwarming helemaal niet aangehad, en toch is mijn afrekening weer ruim 2000 euro geworden. Vorig jaar was mijn rekening ruim 4000 euro extra, en het jaar daarvoor ruim 3000 euro. ik ben echt radeloos, en weet niet meer wat ik aan dit probleem kan doen.

Ik zou graag willen dat het uitgezocht wordt waarom ik elk jaar zoveel moet bijbetalen. Toen ik in de woning kwam wonen, kreeg ik per ongeluk een eindafrekening van de vorige bewoonster. Zij was overleden maar zij had wel een eindafrekening van ruim 3000 euro. Kan het zijn dat Techem haar eindafrekening aan mij hebben doorberekend?

Techem
    Geachte heer Titus,Ik snap u frustratie echter er is zoveel wat wij kunnen doen voor u. Reeds in 2011 hebben wij schriftelijk contact met u gehad. U kunt de meters laten controleren. Deze controle zal geschieden op basis van ongelijk. Om deze controle uit te kunnen voeren dienen wij een opdracht van uw beheerder te ontvangen. Uw verbruik is in vergelijking met de overige bewoners erg hoog. Het gemiddelde verbruik is 3598 eenheden. Uw verbruik is 9858 eenheden.Er wordt verbruik geregistreerd op elke radiator n de woning.met vriendelijke groet,Techem Breda