Klacht Techem: Rekening dat niet klopt

Kirat

Ben sinds sept 2013 in de flat komen wonen waar we een stadsverwarming hebben. Kreeg in een keer een rekening van 2013/2014 van techem dat ik iets van 400,- moest bij betalen terwijl in mijn servicekosten alles zat. Dat jaar ben ik 3/4 jaar lang bezig geweest om te verbouwen, dus misschien max 15x gaan douche (alleenstaand), verwarming alleen in januarie een paar keer aangehad, en toch een rekening van bijn 400,- bij moeten betalen. Heb dat maar betaald omdat ik niks wist. Dus me servicekosten aangepast, maar nee hoor, dit jaar 2014/2015 kreeg ik een afrekening weer van 300,- te betalen.Heb wel vaker gedoucht dan vorige jaar en heb daarnaast me kind bij mij laten wonen. Alleen 1 ding heb ik niet aangehad dat was de verwarming hele jaar door maar toch zie ik op de meters dat ze omhoog zijn gegaan.klopt voor geen meter. Ik begin argwaan te krijgen dat ik hier met oplichters te maken heb. de meesten hebben allemaal last van techem.Hoop dat de staat hier wat aan gaat doen. oplichters!!

Alles extra te gaan controleren en mensen hun geld terug betalen wat ze teveel hebben betaald. Sommige mensen hebben geen verstand zoals oudere, gepensioneerde, opa's en oma's (waar ik woon bv) en geloven maar wat er in de brief staat dan maar betalen anders hebben ze een incasso op de mat!!!!!! Vind dit niet eerlijk. Verbruikt iemand wel dat wat echt is verbruikt dan moet er gewoon betaald worden maar zoals ik overal lees op forums dat 85% slechte ervaring heeft met techem en dat er maar te hoge rekeningen binnen komen of, kapote meters, geen geijkte meters, enz. Kom met een oplossing voor iedereen en niet alleen voor mij. Nogmaals vind dit niet eerlijk!!!!!!!!!!!!

Geachte heer, mevrouw,

Wij willen u vriendelijk verzoeken om uw klacht rechtstreeks aan Techem te melden via het e-mailadres klantenservice@techem.nl. Wij zullen uw klacht dan binnen twee weken in behandeling nemen en zal u van ons een antwoord ontvangen.

Breda
    Kirat
    kom met een oplossing dat ik en de andere gebruikers wat aan hebben en kunnen inzien en niet dat ik via juli direct een klacht moet gaan indienen en dan na 2 weken er wat aan gaan doen, want heb bedrag moet voor 2 weken betaald worden!!!
    Geachte heer, mevrouw,

Techem plaatst geen inhoudelijke reacties op internet vanwege privacy gevoelige informatie, dit is dan ook de reden dat wij vragen om uw e-mail rechtstreeks aan ons te zenden.

De afrekening dient u te betalen aan de beheerder van uw woning, niet aan Techem. Wanneer u bij hen aangeeft dat u bij ons een klacht heeft ingediend (deze dient u dan wel te sturen naar klantenservice@techem.nl) zal u hoogstwaarschijnlijk uitstel van betaling krijgen.

Breda

Ook een klacht indienen over Techem?