Klacht Techem: Schandalige bedragen!

Mizzy

Afrekening stookkosten Techem. 1 juli 2017
Ik kreeg onlangs een afrekening van maar liefst 769,21 euro bij betalen schrikbarend hoog! Voorgaande jaren 2015 en 2016 zou ik geld terug moeten krijgen maar heb dat van 2015 de helft van terug gekregen en van 2016 een bedrag van 30 euro nooit terug gekregen. Techem werkt samen met woningnet Ymere. Er wordt gezegd dat ze op afstand metingen doen. Ik doe mijn verwarming niet eens aan omdat mijn dochter heel veel last heet van droge lucht en een zware bloed neus van krijgt. Daarom heb ik een sfeerkachel in de woonkamer en in de slaapkamers een elektrische kachel. Dus die afrekening klopt voor geen meter! November 2016 hebben ze meters op de verwarmingen geplaatst en april 2017 een witte kastje bij de voordeur.

Zij zullen met een oplossing moeten komen en mogen mij uitleggen hoe zij aan zo een hoge bedrag komen! Techem en Ymere zijn 4 handen op 1 buik het zijn gewoon boeven praktijken!!

Mizzy
Ze zullen over 14 dagen antwoorden. Nou ik geloof er niet in dat ze met een oplossing zullen komen! Ik heb geen vertrouwen in Techem en Ymere!. Teruggave van 2014/15 volledig bedrag van 500 euro heb ik nooit terug gekregen. teruggave van 2015/16 30 euro ook niets meer van gehoord en gezien! Ik heb 30 dagen de tijd om 769.21 euro te betalen aan Ymere. Dus als het 14 dagen duurt voordat ze antwoorden is de helft van de tijd al verspild. Wij zullen als bewoners van alle flats motiveren dit juridisch aan te pakken! Want dit is puur diefstal!

Ook een klacht indienen over ?