Klacht Techniekhulp.nl: Slechte service, niet nakomen van afspraak

Klachtnummer
# 199766
Gebruiker
Herman de zwaan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanwege uitval van onze watervoorziening bij Techniekhulp een nieuw membraanvat besteld, zou binnen 2 dagen geleverd worden want ze hadden het op voorraad. Nu, 4 dagen later, en veel pogingen tot contact, eindelijk iemand gesproken die meedeelt dat ze het zelf nog niet binnen hebben, en zodra ze het binnen hebben zullen doorleveren en er vervolgens de hoorn opgooit. Zeer onvriendelijke klantbenadering en uitermate slechte service. Nu maar hopen dat we binnenkort geleverd krijgen.

De oplossing

Als het al later geleverd wordt, wees dan zo netjes om mij te informeren, ik zit zonder water en heb juist vanwege de "op voorraad zijn" claim de bestelling geplaatst.
Ik wil weten wanneer ik het nu wel krijg en niet afgescheept worden op de manier waarop het nu gebeurde.

Op mijn vraag, wanneer kan ik het dan verwachten was de reactie, "dat zeg ik u net, wanneer wij het binnenkrijgen komt het naar u toe, dus dan weet u het"en vervolgens wordt meteen de hoorn er op gegooid.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Techniekhulp.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Techniekhulp.nl?