Opgelost door Technirub: Geen terugbetaling door Technirub na retourzending.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 303256
Gebruiker
Ir P.H. Vile
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een bestelling van O-ringen werd op 27 maart geleverd. De hele bestelling werd op 30 maart teruggestuurd. Omdat terugbetaling niet binnen 14 dagen plaats vond,heb ik enkele mails gestuurd maar daar ook geen reactie op gekregen.

De oplossing

Terugbetalen van de koopsom.

1 reactie

  1. Auteur
    Technirub
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte klant,

    Uw retour is tot op de dag van vandaag nog niet door ons ontvangen. Maar ook uw verzendbewijs van de retour is bij ons niet bekend, dat maakt de situatie extra lastig.

    Technirub wil graag samen met u tot een juiste oplossing komen.

    Vrijdag 18-05-2018 hebben wij per mail contact met u hierover gehad.

    Wij hopen dat hiermee uw klacht naar tevredenheid is behandeld.

    Met vriendelijke groet,
    Technirub

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ir P.H. Vile
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het bedrag is alsnog terugbetaald met excuus voor de late reactie.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Technirub?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen