Klacht Technisch Buro Suurmeijer: Geen inzage nota intergas en niet conform de regels afgewikkeld.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 348232
Gebruiker
Masselink4
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij de ondehoudsbuurt in december wordt gekonstateerd dat er een scheur zit in de warmtewisselaar. Deze moet worden vervangen door de fabrikant ( intergas) Coevorden. Op de wisselaar zit 15 jaar garantie. Gezien de ouderdom van de ketel wordt 50 % vergoed. Ik ontvang een niet gespecifeerde nota van € 429. Ik vraag om een specificatie. Dit wordt geweigerd. ( zie bijgevoegde mail) Na informatie bij Intergas blijkt dat het gebruikelijk is dat de installeur zelf en nieuwe wisselaar besteld en de oude terugstuurt naar Intergas voor de garantbedrag. Deze gang van zaken is mij verstrekt door mevrouw Munk van intergas.

De oplossing

Corrigeren nota Intergas en alleen het netto bedrag van de warmtewisselaar in rekening brengen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Technisch Buro Suurmeijer hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Masselink4
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Technisch Buro Suurmeijer?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen