Klacht Technisch Buro Suurmeijer: Geen inzage nota intergas en niet conform de regels afgewikkeld.

Masselink4

Bij de ondehoudsbuurt in december wordt gekonstateerd dat er een scheur zit in de warmtewisselaar. Deze moet worden vervangen door de fabrikant ( intergas) Coevorden. Op de wisselaar zit 15 jaar garantie. Gezien de ouderdom van de ketel wordt 50 % vergoed. Ik ontvang een niet gespecifeerde nota van € 429. Ik vraag om een specificatie. Dit wordt geweigerd. ( zie bijgevoegde mail) Na informatie bij Intergas blijkt dat het gebruikelijk is dat de installeur zelf en nieuwe wisselaar besteld en de oude terugstuurt naar Intergas voor de garantbedrag. Deze gang van zaken is mij verstrekt door mevrouw Munk van intergas.

Corrigeren nota Intergas en alleen het netto bedrag van de warmtewisselaar in rekening brengen

Wij vinden dat Technisch Buro Suurmeijer hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Masselink4

Ook een klacht indienen over Technisch Buro Suurmeijer?