Klacht Technofarm bodegraven: Meer betalen dan in prijsopgave, Ongewenste acties uitgevoerd

Wim Kusee

Met virus op PC naar TechnoFram Bodegraven. Gevraagd "wat kost dat?" Antwoord, dat is afhankelijk van bevindingen iets in de 30 euro (simpel) of 49 euro (ingewikkeld). Je rekent dan maar op dat laatste, maar bij ophalen PC is de rekening 86 euro. Toelichting door winkelier: Er komen ook arbeidskosten bij, en we hebben de PC ook schoongemaakt. En we hebben uw schermresolutie ook gelijk maar op een goede waarde gezet want 1920x1080 is veel te hoog. En we hebben ook gelijk maar Google Chrome geïnstalleerd.

Na veel tegenstribbelen en telefoon met de chef wordt het teruggebracht naar 60 euro (altijd nog 11 euro meer dan opgegeven).

1. over arbeidskosten is niets verteld bij wegbrengen.
2. schoonmaken kan ik zelf ook. Is niet afgesproken.
3. schermresolutie is door mij bewust ingesteld voor een 23 inch scherm. Heb ik zelf weer terug moeten zetten
4. door TechnoFarm is ongewenst ook GoogleChrome geïnstalleerd. Had ik niet om gevraagd.

Bij andere klanten een duidelijke prijsopgave, niet afwijken van prijsopgave, niet uitvoeren van extra, ongevraagde werkzaamheden. Bij mij valt er niet zoveel meer goed te maken.

Wij vinden dat Technofarm bodegraven hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Technofarm bodegraven?