Klacht Technolux Barendrecht: Veel (te) hoge afrekening blokverwarming koopappartement!

Kiep#60

Een ongekende hoge afrekening blokverwarming, factuur opgesteld door Technolux in Barenrecht, factuur via REBO VVE in Doetinchem. Er valt niet te achterhalen waar deze bedragen en specificatie details vandaan komen. Het te betalen bedrag v.w.b. de afrekening stookkosten 2019 is bijna 700 euro!!! Dit voor een eenpersoons huishouden waarbij die ene persoon fulltime werkt, dus ook nog eens erg weinig thuis is en dus nauwelijks stookt.
De REBO VVE zegt simpelweg dat zij deze gegevens nu eenmaal doorkrijgen van Technolux en daarmee is de kous (voor hen) af.
Technolux zelf is niet benaderbaar en onthouden zich van alle klachten en bezwaarschriften.

Het kan toch niet zo zijn dat ik maar gewoon moet aannemen dat de gegevens op mijn afrekening kloppen??

Vraag is nu: waar kan ik de gegevens van mijn afrekening verifiëren?

Met dank!

Graag duidelijke uitleg en bewijzen hoe het kan dat er een dergelijk hoog bedrag moet worden bijbetaald (naast de vaste eigen bijdrage van 60 euro per maand).

Wij vinden dat Technolux Barendrecht hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Technolux Barendrecht?