Opgelost door Tecnav automotive: Lichtmetalen velgen zwaar beschadigd na montage
Details
De klacht
Onlangs via een online autobandenbedrijf 4 banden gekocht en die door montagepartner Tecnav laten monteren.Het bedrag voor montage was echter veel hoger dan op de website vermeld. De toeslag voor aluminium velgen was hoger en de verwijderingsbijdrage moest extra worden betaald, terwijl die inbegrepen zou zijn. Totaal 70 euro i.p.v 56 euro betaald.
Maar de grootste schrik kwam toen ik ontdekte dat de eigenaar Ton twee lichtmetalen velgen tijdens montage zwaar had beschadigd! Er zitten diepe groeven in de velgen, die voordien puntgaaf waren.
Uiteraard ontkent de eigenaar de schade te hebben veroorzaakt, maar ik weet dat het tijdens montage moet zijn gebeurd. De groeven kunnen niet door het raken van stoepranden zijn veroorzaakt, wat hij wel beweert.
De eigenaar heeft beloofd 'een mannetje' te vragen naar de velgen te kijken en me een nota van montage te sturen, maar tot op heden heb ik niets meer van hem gehoord.
De oplossing
Reparatie van de beschadigde velgen, of een vergoeding zodat ik ze zelf kan laten repareren + het teveel betaald geld voor montage retour + een nota van montage.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.