Klacht Teespring.com: Uitputtend retourbeleid Teespring zonder uitzicht op restitutie aankoopbedrag

Klachtnummer
# 456852
Gebruiker
P. Reid
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Om een "zeer" slecht product van (shihshih-t shirt) te retourneren moet je als klant in onderhandeling gaan met het bedrijf via e-mail. Ik dacht dat in Europa 14 dagen retour zonder opgave van reden verplicht was voor een bestelsite. In plaats hiervan heeft Teespring een ( Amerikaans?) 30 dagen "Het in orde maken" beleid. Heel knus, maar het kost een hoop energie om door de "In verband met Covid 19"-Firewall te komen. Dit is ons nog niet gelukt.
Shihshih-t shirt moet zich schamen om zo'n slecht gedrukte shirt te versturen ( á €19,00 ) en Teespring zou garant moeten staan voor de kwaliteit van hun leveranciers met een transparante retour-service.

De oplossing

Retourformulier/label mailen en aankoopbedrag terugstorten, zonder verdere onderhandelingen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Teespring.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Teespring.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen