Klacht Teespring.com: Uitputtend retourbeleid Teespring zonder uitzicht op restitutie aankoopbedrag

P. Reid

Om een "zeer" slecht product van (shihshih-t shirt) te retourneren moet je als klant in onderhandeling gaan met het bedrijf via e-mail. Ik dacht dat in Europa 14 dagen retour zonder opgave van reden verplicht was voor een bestelsite. In plaats hiervan heeft Teespring een ( Amerikaans?) 30 dagen "Het in orde maken" beleid. Heel knus, maar het kost een hoop energie om door de "In verband met Covid 19"-Firewall te komen. Dit is ons nog niet gelukt.
Shihshih-t shirt moet zich schamen om zo'n slecht gedrukte shirt te versturen ( á €19,00 ) en Teespring zou garant moeten staan voor de kwaliteit van hun leveranciers met een transparante retour-service.

Retourformulier/label mailen en aankoopbedrag terugstorten, zonder verdere onderhandelingen.

Wij vinden dat Teespring.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Teespring.com?