Klacht Teezily.com: Een maand later nog niets geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 375470
Gebruiker
Poppie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 08-06-2019 een shirt besteld voor vaderdag. 04-07-2019 heb ik nog steeds niets ontvangen. Naast de verzendkosten van 4,90 euro heb ik ook nog extra 3,50 euro betaald voor een express levering met track and trace code. Ondanks de express levering heb ik een maand later nog niets ontvangen en de track and trace code werkt niet.

De oplossing

Ik wil mijn volledige aankoopbedrag incl de verzendkosten terug ontvangen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Poppie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Teezily heeft nooit gereageerd op meerdere berichten
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Teezily.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen