Opgelost door Teezily.com: Bedrijf komt aanvankelijke belofte niet na

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 478559
Gebruiker
Forever young
Datum
1 reactie

Details

De klacht

T-shirt ontvangen met groot kleurverschil. Klacht gemeld.
Snelle reactie gekregen met excuus en toezegging dat ik een nieuw exemplaar krijg. Vervolgens krijg ik allemaal mails met eerst verzoeken om foto's (gedaan) en vervolgens moet ik het shirt eerst wassen. Foto op website komt niet overeen met het geleverde product.

De oplossing

Belofte nakomen (free reprint betekent ook echt dat het gratis opnieuw gemaakt wordt) of anders aanschafprijs vergoeden.

1 reactie

  1. Auteur
    Forever young
    Datum
    Het blijft oorverdovend stil. Geen reactie op mijn klacht. Aanvankelijk gedane toezegging wordt niet gevolgd. Teleurstellend!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Forever young
Datum
Uiteindelijke oplossing
Volgens afspraak een goed bedrukt T-shirt zonder kleurverschil toegezonden gekregen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Teezily.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen